2013. szeptember 1.

PANDEMONIUM 1. rész

Hé, psszt!... A nevem Louis... Akkor te is beteg vagy?
Igen, elkaptam a tébécét.
Akkor te meg fogsz halni!
Hazudsz! Miért mondod ezt?
Nem, én nem hazudok! George mondta... azt mondta, ezrek halnak meg itt!
Ki az a George és honnan tudja ezt?
Majd meglátod, ő az egyetlen, aki a gyerekekhez beszél, és rettentő dolgokat mond... azt mondja, a szanatórium a halál előszobája!
Tamás371,   billy

BEC - RAFFAELE: PANDEMONIUM
                         Első könyv: Waverly Hills

25 megjegyzés:

  1. Fiatalkorúak, gyenge idegzetű és gyomrú olvasók inkább hagyják ki.
    Én szóltam :)

    VálaszTörlés
  2. Elég durva, de elgondolkodtató történet az emberi természetről. Amint megnéztem háromrészes. A többi két része is ki fog kerülni?

    VálaszTörlés
  3. Továbbra sem fogom kedvelni a "Horror" műfajt, de ennek a történetnek sikerült megfognia. Ismét jó érzékel és ami fontosabb jó ízléssel nyúltatok egy honosítandó alkotáshoz... mert ez ismét egy "Alkotás". Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Na igen, a többi képregényt meg a krumpliföldön szedik miután beért, vagy a gépgyárban hegesztik össze. Termékek és nem alkotások... wtf!
    A horror nem műfaj, hanem zsáner. Aztán billyék jobb ha odafigyelnek, hogy egy névtelen kedveli-e vagy sem a horrort, mert az jelentőséggel bír. I don't give a damn shit! Pusztuljon a férgese, még több horrort! :D

    VálaszTörlés
  5. Nem fogok személyeskedni... megtehetném, de nem teszem. Ha te vagy a Zerit akinek gondollak akkor inkább az érdemeidet nézem, amit letettél az asztalra, nem azt ahogy előadod magad. Reagálni is csak azért reagálok, mert ez ismét egy példa arra miért nincs kedve az embernek fórumozni.
    Olvastam egy jó képregényt ami tetszett, megdicsértem, erre valaki (akinek se inge se kabátja) nekem ront... szükségem van nekem erre? Nincs. Fogok eztán észrevételezni? Nem.
    Üzenhetnek eztán a képregényekbe belerondítva, felszólítva, fenyegetve... nekem erre... hogy valaki kioktasson, leszóljon, le "féregezzen" nincs szükségem. Eztán a gondolataimat megtartom inkább magamnak. Csillagozok, szavazok, tapsolok ha kell, de ennyi. Részemről ennyi volt.
    Még mielőtt ismét "névtelennek" gondolna valaki... (sajnos nem sikerült rájönnöm, hogy google, journal, wordpress regisztráció nélkül hogy nevesíthetem magam ) Németh Béla voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, Németh Béla, hogy megbántottalak, de ettől függetlenül nekem van igazam. :)

      Tamás pápától majd kapok dorgálást, járhatom Canossát kétszer oda s vissza, de az inkvizíció már csak ilyen. :P

      A háromszoros valaki (aki se inge, se kabátja senkinek sem) viszont segíteni is próbál, hogyan kell nevesíteni itt a hozzászólást: Profil kijelölése... legördülő listán a Név/URL-t kiválasztani és csak a Név helyét kell kitölteni.

      Törlés
    2. Nem hogy igazad nem volt, még okod se volt rá, hogy beleköss valakibe. Ugye érted? :D

      Törlés
    3. Nem, nem értem. Ugyan mi akadályozna meg benne (az adminisztrátoron kívül, aki törölheti a bejegyzésemet)? Az emberi szolidaritás? Ugyan miért lennék toleráns egy névtelen bejegyzéssel szemben? Nem valakibe kötöttem bele, hanem egy neve nincs hozzászólásba. És mindentől függetlenül még tény marad, hogy a horror nem műfaj és a képregény alkotás, legyen az bármennyire jó vagy rossz.

      Törlés
    4. Nem kérdeztem. Kérj elnézést, ha részegen belekötsz egy emberbe, aki nem bántott téged! Érted? :D

      Törlés
    5. eagle, szövegértés? Olvasd el újra az írottakat.

      Törlés
    6. Nem kérdeztem mit olvassak. Nem olvasom el a részeg kötözködő minden szavát. Nem képzeled... :D Belekötöttél valakibe, ideje elnézést kérned. Ennyi! :D

      Törlés
    7. Zerit atya, kissé talán szigorú voltám, ám igazságtalan.

      A nyájon elfér a korbács, de azzal is meg kell tudnod mutatni nekik az üdvözüléshő vezető utat.

      Viszont nem ítéllek el, nehogy én is elítéltessek itten, aztán csak valami helyi armageddon árán lehessen rendet tenni.
      Ingoványos terület a képregény- és hitkérdésekben állást foglalni. Azt hiszem, ez már kiderült mindannyiunk számára.
      :)

      Törlés
    8. Végül kiderül, hogy eagle tulajdonképpen Németh Béla. :D Mindenesetre az már biztos, hogy védőügyvédnek nem egy jó választás. Ha nem érdekel minden szavam, akkor érdektelen a további társalgásunk. De ha mégis rászánnád magad, akkor láthatnád, hogy ott van, amit követelsz.

      Főtisztelendő Tamás pápa, a liberális nézet nem vezet semmi jóra. Ha szilárd egyházat akarsz, akkor meg kell tanítanod a nyájat, hogy fordítsa oda a másik orcáját is. A vicc, hogy nem is itt kezdődik az igazságtalanság. De nagyon nem... :)

      Törlés
    9. Egyik szavad sem érdekel. Ha őszinte akarok lenni. A viselkedésed kritikán aluli. :D

      Törlés
    10. eagle, te jó ember vagy. :)

      Törlés
    11. Én nem vagyok jó ember. Mint ahogy Te valamit eljátszottál itt. Az becsület? :D

      Törlés
    12. Na jó, már inkább én kérek elnézést most már mindenkitől. Lassan bánom hogy reagáltam Zerit üzenetére. Köszönöm eagle-nek hogy a védelmemre kelt, bár szerintem itt nem személyről inkább elvről és modorról van szó. Ja és nem eagle vagyok inkognitóban. Igazság szerint én egy olyan ember vagyok (gondolom vagyunk még egypáran) akinek ezek a fordítások úgy kellenek mint egy falat kenyér. Én még abba a korosztályba tartozom akik az iskolában még kötelezően tanulták az oroszt, akik mér túl fáradtak, elfoglaltak, öregek ahhoz hogy egy új nyelvet sajátítsanak el. Az a korosztály akik a Pajtás hátoldalán olvasták a Dr. Justice képregényeket, akik még eredetiben vásárolták az újvidéki Asterixet, akinek Lucky Luke mindig is Talpraesett Tom marad, akik a zsebpénzükön francia nyelvű Pifet vásároltak és zseb szótárral próbálták fordítgatni, leragasztva a bubikat és kézzel beírva a fordítást. De ezzel nem a koromat akarom fényezni, csak arra akarok utalni mennyire fontos nekem ez az egész, mennyire rátok vagyok utalva... Az első netes fordítás, scan óta olvasom a képregényeket, gyakorlatilag mindent. A Kacsa meséktől a Kingdom Come-ig. Ha Zerit kicsit jobban belegondol, visszaemlékszik biztos találkozott már olyan képregénnyel ami elolvasása után megkérdezte magától "Ennek mi értelme volt?" Én az olyan embert akinek a munkája után összedől a tetőszerkezet, nem hívom szakembernek, sőt még ácsnak sem, csak egyszerűen kontárnak. A végeredményt pedig nem szakmunkának, hanem szemétnek. De ez már csak annak a kérdése hogy honnan nézed a dolgokat. Mint az is nézőpont kérdése hogy műfajnak vagy valami többnek gondolod a horrort... De tényleg nem ér annyit az egész amennyit itt írtam róla és amennyi szó esett róla. Én továbbra is teszem a dolgom, mind a környezetemben, mind a fiam által terjesztem az "igét", és próbálom azt a sztereotípiát törölni az emberek fejéből,hogy aki szereti a képregényeket az egy pattanásos képű kamasz "kocka", vagy valaki olyan aki megrekedt a gyermekkorában. Ti pedig legyetek olyan jók és folytassátok azt amiben jók vagytok, fordítsatok, fordítsatok.
      Ami az egészben talán szíven ütött az tényleg az volt, hogy valaki ebben a rohadt nagy éterben azt gondolta, gondolja rólam, hogy egy névtelen sunyi alak vagyok aki nem ad "arcot" a véleményének. Ez nem vagyok.
      Németh Béla voltam.
      Ja és a véleményem nem változott, ezután megtartom magamnak a véleményem egy-egy "alkotásról" :)

      Törlés
    13. Nahát! :) Régebben, amikor egy bekötött Pif újságokból álló viseltes könyvet kellett beszkennelnem (pontosan nem emlékszem, de 300egynehányas számok), bele volt ragasztva a buborékokba matrica és ráírva a magyar szöveg. Nem mindegyik képregénybe, de a Pif, Pifou, Leo, ilyen egyszerűbbekbe. Lefotóztam az oldalakat, hogy meglegyen a magyar szöveg, aztán leszedtem a matricákat és úgy szkenneltem be. Utána írtam bele magyarul, a fotó alapján. Lehet, hogy Ti voltatok az "elkövetők"? :)

      Törlés
  6. Hát nem krumpliföldi krumpli a teli zsákból, és nem a gépgyár futószalagján készült...
    Nem is annyira félelmetes, mint beharangoztátok... Vagyis majd kiderül, az alvás ezután jön...
    Az a doki a vége felé persze elég félelmetesen néz ki.
    Megláttam az előzetest, a Csimpánz komplexus jutott az eszembe... A képregényről is... Pedig más az író, más a rajzoló... Viszont a történet hasonlóan kicsit érthetetlen számomra, vagy túl egyszerű, és többet keresek benne, mint ami van...
    Majd a 3. rész után meglátjuk a véleményem... Gondolom most egy hónap várakozás az új részre.

    Zsiráf

    VálaszTörlés
  7. Őőő...hát pedig én féltem.
    Na jó, én félősebb vagyok.

    Nade mit nem értesz?
    A link megvolt?

    VálaszTörlés
  8. Azt nem értem, hogy miről akar szólni a történet... Az akasztott embert közszemlére tenni perverz dolog... Gyereket ijesztgetni csúnya dolog... Az, hogy emberek a kórházban meghalnak, tulajdonképpen természetes dolog... Az, hogy a lélekgyógyász őrült, szintén elképzelhető... Az, hogy egy gyerek látja a szellemvilágot, az pedig hihető...

    A Csimpánz komplexusban a frissen visszatért űrhajósok mumifikálódása, és a csontváz a szkafanderben szerintem ijesztőbb volt... Persze én ennek a képregénynek még csak az első részét olvastam, Ti talán többet...

    "A link megvolt?" igen, ezt is sikerült letölteni... :)

    Ami nagyon hiányzik a történetből, a

    Zsiráf

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félreértettél.
      A "link".
      Nem az, amelyikkel letöltötted!

      Nos, a félelmetes hangulat számomra éppen ebből fakad, hogy nem teljes mértékben kitalált dolgokról van szó ebben a képregényben.
      A "komplexusos" párhuzam azért is helytálló egyébként, mert abban is van valami kapcsolat valós, és megtörtént eseményekkel. Itt is erről van szó.

      A második részt már lefordítottam. A harmadikat még nem kezdtem el, úgyhogy én is kíváncsi vagyok, hova fejlődik még ez a sztori. Merthogy erőteljesen sötétül, afelől ne legyen kétséged.
      :)

      Törlés
  9. Jó kis oldal ez kérem. Nem elég, hogy jobbnál-jobb képregényeket olvashatunk, most nem várt bónuszként megkaptuk Német Béla monológját is, akit úgy 40 körülinek tippelek. :)

    VálaszTörlés
  10. Egyet értek, azzal, hogy zerit és te is 40 alatt vagytok! FARKASE

    VálaszTörlés