2013. február 27.

ALOIS NEBEL


Van, aki világítótornyokat szeretne látni, valaki szeretne beülni egy cukrászdába Párizsban. Én mindig arra vágytam, hogy a Főpályaudvart lássam. Sört iszogatni és közben a zsongást bámulni. De oda nem lehet csak úgy, szolgálat után elugrani Jeseníkből.  Bílý Potok nem Nymburk.
Igen. Szeretek vonaton utazni és kinézni az ablakon. Olyankor olyan boldog vagyok, hogy általában elalszom. Amikor Prága felé utaztam, álmodtam.
billy,  Tamás371

JAROSLAV RUDIS - JAROMIR99: ALOIS NEBEL
                                              2. rész: Főpályaudvar

4 megjegyzés:

  1. Zerit2013. február 26. 19:02

    Érdeklődve várom! De tényleg :)
    VálaszTörlés
    Tamas3712013. február 26. 19:10

    A "Nagy Visszatérő"...!

    Kérném a tömeget, hogy ne veszélyeztessék a vendégeink és a billycomics élő adásának közvetítésében tevékenykedők tepsi épségét...

    Csak sorban, először a nők és a gyerekek! Mindenki kapni fog autogramot, ne aggódjanak, kérem, csak semmi hisztérikus jelenet!
    A tinilányokat külön megkérem, ne sikoltozzanak, mert már sípol a fülem.

    Kérem, őrizzék meg nyugalmukat! Zerit atya visszatért közénk, s élőben szól hozzánk!
    Sőt, hamarosan... na, majd meglátják, Hölgyeim és Uraim!

    Páran kilesznek, az biztos.

    VálaszTörlés
    billy2013. február 26. 19:21

    A vonat néhány óra múlva befut a főpályaudvarra. Addig is fogyasszanak egy kis virslit, mustárral és sört. A virsli már hideg, a sör meleg, de hát egy picit hosszú volt az út.
    Ja igen, a mosdót, ha kérhetném ne használják, amíg a vonat halad :)
    VálaszTörlés

    VálaszTörlés
  2. Bár csak az első 25 oldalt olvastam el eddig, de nagyon tetszik. Ha lesz egy nyugis estém, biztos vagyok benne, hogy kellemes időtöltés lesz elolvasni ezt a képregényt.

    VálaszTörlés
  3. Jó szórakozást kívánunk hozzá :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok !Fel tudnátok újra rakni az Alois Nebel linkjeit?Köszönöm!

    VálaszTörlés