2012. június 30.

A SÁMÁN

Légy üdvözölve, sápadtarcú, népem eltiprója… a sebeim bár begyógyultak, de én tovább gyűlöllek. Magamban hordom a gyűlöletet. A szemem világa kihunyt, de az elmém még mindig fiatal. A múlt dicső tettei éltetik. Népem hanyatlását már nem láthattam, hálás is vagyok a Nagy Szellemnek érte…

billy

Paolo Eleuteri Serpieri: A SÁMÁN  
                                                                            
                                                                          

16 megjegyzés:

  1. A sámán 1. részét nem lehet letölteni.
    Azt jelzi, hogy nem található.

    keildavid

    VálaszTörlés
  2. Nekem is azt jelezte öt perccel a feltöltés után. De ott van. A biztonság kedvéért feltettem más tárra is :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Billy!
    A Sámán nagy kíííírály lett eddig! Köszi szépen! 1-ik legjobb választás Serpieri! Zajrus 1-ből kitette a linked. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Eagle,
    és nemsokára itt a folytatás :)
    Zajrusnak pedig köszi ;)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszik a második rész is! De a 15. oldal 1. kockájában, sztem cserélni kéne 1 szót. De most nem tudom, melyik az. :) Otthon letöltöttem a képregényt, el is olvastam, de onnan hozzászólni nem tudok. Valamiért nem enged. :(

    VálaszTörlés
  6. Szia Eagle,
    "Talán… varjak… van velük egy kis elszámolásom az utolsó találkozásunk óta!"
    Ez a 15.oldal 1.bubija, mit változtassak?
    Fogalmam sincs, hogy otthonról miért nem enged hozzászólni.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Megvan, amin gondoltam, hogy érdemes lenne változtatni. A 2. rész 15-öst akartam mondani, :) rendes számozásban a 27. oldal. Keringet, helyett kerülget jobb lenne, nem?
    Elkezdtem a Trent-et is olvasni, az elején tartok, de ez is jó lesz. ;)

    VálaszTörlés
  8. Igazad van, (kibújt belőlem a palóc ördög :)). Úgy tervezem, hogy a jövő héten lemegy a hátralevő két novella is, és egybe rakom az egészet, hogy egyben lehessen letölteni. Az már javítva lesz, ha így megfelel? A Trent nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Hogyne felelne meg? Teljesen jó lesz! :) Végigolvastam a Trent-et, az is remek képregény!

    VálaszTörlés
  10. Javítottam. Kicsit kések vele, de majdcsak utolérem magamat :)

    VálaszTörlés
  11. Húúúúúúúúúúúúúú de döfi! Amikor megláttam a grafikákat "majdbepisiltem" a gyönyörűségtől! Gratula és köszönet érte! FARKASE

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok. Volt szerencsém olvasni e remek képregényt. Makszimálisan elégedett vagyok. Köszönöm.

    VálaszTörlés